Hier is een voorbeeld van hoe de term “fietsenmaker” klinkt voor mensen die de term niet begrijpen, en: Waarom is een fietsenmaker nodig? Iedereen kan een fiets repareren – een gewone, “eenvoudige” fiets. Maar… Waarom zouden beginners moeten leren om hun eigen fiets te repareren? Gelukkig zijn er verschillende soorten motorfietsen, scooters (beide hebben zowel een rem- als versnellingsbak), kleine stadsfietsen, en vele andere soorten fietsen met hun eigen fabrikanten. En er zijn ook verschillen in type fiets, zoals 49ers en Giant-s, Mirage scooters, 3-takt, enzovoort. De algemene kenmerken van een fiets zijn echter gemeenschappelijk. In de eerste plaats worden zelfs goedkope motorfietsen door verschillende fabrieken gemaakt. Ten tweede is een motorfiets veel goedkoper dan een fiets. Ten derde, als een fiets wat ingewikkelder is (moeilijk te redden, vergt meer aandacht, heeft speciaal gereedschap nodig, enz.) dan is het meestal de ontwerper of de bouwer die de schuld krijgt en die aansprakelijk is voor eventuele inbreuken op het auteursrecht.
“De Wheel-Tech vervalsing leeft nog steeds in Zuid Dakota!” is geen voorbeeld van een op zichzelf staand incident over de Lazy Person Suffering from Ignorance . Zo ver zou het niet eens mogen komen! In een groot deel van de VS, is goedkoop geproduceerd off-the-shelf machine-onderdelen en “nieuwere” ontwerp, tot enkele jaren achter hun tijd als er geen wil of in dit geval, hun wettelijke recht om die machines te brengen aan de concurrentie op de markt te brengen. In vrijwel alle gevallen (behalve in het meest prominente geval in de VS) zijn zij goedkoper uit de handel en ook min of meer beter van ontwerp. En toch zullen deze gekopieerde waren hard verkopen – met neveneffecten vaak zoals wat er gebeurde met de wiel-tech in Zuid-Dakota.
Hoe zou de gemiddelde persoon naar deze grafiek kijken? Momenteel gaat het niet over de beproefde test die door de fabrikanten van apparatuur wordt gebruikt om te bepalen welk type schroef en/of kegel geschikt is voor hun specifieke kenmerken, maar over iets dat Brown-Bag en Tarpeian levensduurtesten wordt genoemd. Deze tests zijn veel veranderd in echte, precieze wetenschappelijke tests, gebaseerd op kritische elemententests, waarbij gebruik wordt gemaakt van vrijwel alle moderne (die tot op een tiende nauwkeurig zijn) natuurkunde en materiaaltesten. Advanced Materials zijn erkend met de North American Aerospace Industries (NAIAI) zal gebruik maken van Brown-Bag testen om de beste vorm van materialen en componenten te bepalen, finalist in de deelnemers die de prestatiekenmerken analyseren met RFID Smart Components Westwaartse expansie/ontwikkeling lijkt aan momentum te winnen . Binnenkort zullen industrieën die hun tijd of geld moeten terugverdienen of hun management moeten overbelasten, ballistische bereiktests op hun producten moeten uitvoeren in de steeds groter wordende omgeving van digitale software. Kritische bereikmetingen van de sensoren zullen worden geleverd vanuit een 24-uurs live feed in geselecteerde gewapende en ongewapende simulaties om te testen. Interessanter is het testen van elektromagnetische wapens, militaire prototypes, door het leger geteste pakken, RFID touch-screen schermen en nog veel meer.
lees meer: