Het belang van een simpele wandeling

sport
    Uw training begint met de juiste uitrusting Als het op fitness aankomt, hoeft u niet altijd voortdurend te trainen om in vorm te komen. Na verloop van tijd zal het regelmatig beoefenen van matige lichaamsbeweging, zoals wandelen of joggen, leiden tot een gezonder lichaam en een gezondere geest. Begin langzaam en verhoog geleidelijk de tijdsbesteding. Wat voor persoonlijke trainer? Beginners moeten beginnen met een eenvoudige wandeling of langzaam joggen in de buurt. Dit zal hen de grondbeginselen bijbrengen in het beheren van hun afstand, tempo en lichaamssamenstelling. Het doel van een beginnersprogramma is te leren hoe je comfortabel kunt lopen voor minder stress en meer uithoudingsvermogen. Kinderen tussen 1 en 5 jaar kunnen deze wandeling om de dag doen, afwisselend 15 minuten en 30 minuten, afhankelijk van hun…
Read More

Hoe je sneller en sterker wordt,

sport
    Deze EMS fitness kan u helpen sneller en sterker te worden, en kan ook voorkomen dat u levensbedreigende spierverrekkingen oploopt. Wat zijn die LES? Les muscles are when the muscles are stressed beyond their normal range of tension and so extra concentration and specific strengthening is required. Ook worden de spieren kort en stijf en verliezen ze flexibiliteit. Wat zijn dat voor rustpauzes? Het eerste wat je moet onthouden is dat de spieren opgewarmd en gestrekt moeten zijn voordat je met de oefeningen begint. Rek je quadriceps, hamstrings, heupflexoren, kuiten en bilspieren. Dus hoe ga je de oefeningen doen? Je doet de volgende oefeningen in deze volgorde: Dat zijn zeven verschillende oefeningen die je doet voor drie verschillende spiergroepen. Het circuit is niet zo lang als andere soorten…
Read More